• Knihy pre každého
  • Knihy pre každého
Kniha Design. Think. Make. Break. Repeat
35,50 €
33,73 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Design. Think. Make. Break. Repeat
Martin Tomitsch, Cara Wrigley, Madeleine Borthwick, Bis Publishers

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2018 Jazyk: anglický Počet strán: 208

This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2018
Jazyk:anglický

This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple design disciplines and perspectives – from product and service design to interaction and user experience design. The book addresses the needs of anyone interested in deploying design thinking academically or operationally inside their organisation. With design thinking becoming an increasingly valued skillset across a wide range of industries, there is an increasing demand for design-based skills in the workplace. More and more organisations are looking at design to improve their organisation and the services and products they offer . The book offers an easily accessible overview of the design thinking process along with a wide range of methods that can be applied across many different areas and contexts. The book is designed as a learning resource to scaffold the reader’s understanding of design as a method for innovation. Each method is presented through an evidence-based description along with simple exercises that allow for a hands-on, interactive learning experience. The book includes blank templates and tools to be used along with the exercises. It further features case studies that exemplify the use of the methods, templates and tools. Accompanied by a compilation of multidisciplinary design challenges, the book is therefore the perfect learning resource allowing readers to study design methods in their own time and at their own pace – individually, in the workplace or to support teaching programs.

Počet strán:208
Väzba:brožovaná väzba
Rozmer:190x230 mm
Hmotnosť:570 g
EAN :9789063694791
Katalógové číslo :1234713

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha A dosť! Francúzske deti nevystrájajú pri jedle
11,90 €
2,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

A dosť! Francúzske deti nevystrájajú ...
Druckerman Pamela

Na sklade

Keď sa americkej novinárke Pamele Druckerman narodilo dieťa v Paríži, nemala ambície stať sa „francúzskym rodičom“. Francúzske rodičovstvo nie je známou vecou ako napríklad...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Vyfarbovačky – Zvieratká v lese
1,95 €
1,85 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Vyfarbovačky – Zvieratká v lese
autor neuvedený

Na sklade

Vypnite digitálne displeje a dajte deťom do ruky pastelky. Pomôžte im, aby sa naučili rozoznávať farby a číslice. Zlepšia si jemnú motoriku a sústredenie. A...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Daily Stoic Journal
12,95 €
12,30 €
Kniha Emotion By Design
34,50 €
32,78 €
Kniha Connectography
18,95 €
18,00 €
Kniha Abundance
14,95 €
14,20 €

Abundance
Dr Deepak

U dodávateľa Pridať do košíka
Kniha Bargaining for Advantage
17,95 €
17,05 €

Informácie o knihe

This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple design disciplines and perspectives – from product and service design to interaction and user experience design. The book addresses the needs of anyone interested in deploying design thinking academically or operationally inside their organisation. With design thinking becoming an increasingly valued skillset across a wide range of industries, there is an increasing demand for design-based skills in the workplace. More and more organisations are looking at design to improve their organisation and the services and products they offer . The book offers an easily accessible overview of the design thinking process along with a wide range of methods that can be applied across many different areas and contexts. The book is designed as a learning resource to scaffold the reader’s understanding of design as a method for innovation. Each method is presented through an evidence-based description along with simple exercises that allow for a hands-on, interactive learning experience. The book includes blank templates and tools to be used along with the exercises. It further features case studies that exemplify the use of the methods, templates and tools. Accompanied by a compilation of multidisciplinary design challenges, the book is therefore the perfect learning resource allowing readers to study design methods in their own time and at their own pace – individually, in the workplace or to support teaching programs.

EAN :9789063694791
Katalógové číslo:1234713
Rok vydania:2018
Jazyk:anglický
Počet strán:208
Väzba:brožovaná väzba
Rozmer:190x230 mm
Hmotnosť:570 g
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Design. Think. Make. Break. Repeat
35,50 €
33,73 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)