A to Z of The Designers Republic
Ian Anderson, Thames & Hudson

U dodávateľa
Kniha A to Z of The Designers Republic
77,50 €
73,63 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

A to Z of The Designers Republic
Ian Anderson, Thames & Hudson

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2023 Jazyk: anglický Počet strán: 504

The Designers Republic (TM) is the design group that changed design. But there's never been a book that tells its story - until now. Led...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2023
Jazyk:anglický

The Designers Republic (TM) is the design group that changed design. But there's never been a book that tells its story - until now. Led by founder and born rebel, Ian Anderson, The Designers Republic (TM) has shaped graphic communication over the past thirty years through rule-defying music work, provocative self-initiated projects and a fierce commitment to conceptual thinking over style.Now, for the first time in book form, Anderson explores the studio's output, and its influence on a generation of graphic designers. AZTDR (TM) spans over three decades of work - from the studio's earliest designs for the FON label in the mid-1980s and sleeves for Age of Chance, Chakk and Cabaret Voltaire, right up to its recent projects for The Cinematic Orchestra, Led Bib and the Gulbenkian Foundation. Alongside classic self-initiated TDR (TM) projects, the 512-page book features an A to Z of everything from campaigns for Evolution Print, Coca-Cola and Nike, through to the studio's celebrated designs for video games such as Wipeout and Formula Fusion.TDR (TM)'s special relationship with print is explored through its celebrated contributions to IDEA and Emigre magazines and its 3D&,gt,2D book, alongside its work for Manchester School of Art, Gatecrasher, NY Sushi and the studio's array of music clients. Here, TDR (TM)'s work with Autechre is examined via ten key releases, while the studio's involvement with Pop Will Eat Itself focuses on some twenty-eight different singles and albums. There are also expansive sections devoted to TDR (TM)'s designs for Aphex Twin, Moloko, Sun Electric and The Orb, alongside sleeve designs for R&,amp,S Records, New Atlantis, a range of Berlin-based labels and, of course, Warp Records.

Počet strán:504
Väzba:Hardback
EAN :9780500027356
Katalógové číslo :1392344

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Laura na horách
8,90 €
8,55 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Laura na horách
Copain Noéllie

Na sklade

Toto leto Laura trávila na horách. Spoznávala horské zvieratká, chodila na výlety, objavila lanový park i bobovú dráhu, prešla po visutom moste, ba...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Peter Pan (Rozprávková klasika)
14,90 €
4,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Peter Pan (Rozprávková klasika)
Kolektív autorov

Na sklade

Wendy sa vydáva do kúzelnej Zeme Nezeme,kde spoločne s Petrom Panom zažíva vzrušujúce aj nebezpečné dobrodružstvá. Slávny príbeh o chlapcovi, ktorý nechcel vyrásť,...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Stratená m(ÓDA)/Lost m(ODE)
19,95 €
18,95 €
Kniha Backstage Talks 5
18,00 €
17,10 €

Informácie o knihe

The Designers Republic (TM) is the design group that changed design. But there's never been a book that tells its story - until now. Led by founder and born rebel, Ian Anderson, The Designers Republic (TM) has shaped graphic communication over the past thirty years through rule-defying music work, provocative self-initiated projects and a fierce commitment to conceptual thinking over style.Now, for the first time in book form, Anderson explores the studio's output, and its influence on a generation of graphic designers. AZTDR (TM) spans over three decades of work - from the studio's earliest designs for the FON label in the mid-1980s and sleeves for Age of Chance, Chakk and Cabaret Voltaire, right up to its recent projects for The Cinematic Orchestra, Led Bib and the Gulbenkian Foundation. Alongside classic self-initiated TDR (TM) projects, the 512-page book features an A to Z of everything from campaigns for Evolution Print, Coca-Cola and Nike, through to the studio's celebrated designs for video games such as Wipeout and Formula Fusion.TDR (TM)'s special relationship with print is explored through its celebrated contributions to IDEA and Emigre magazines and its 3D&,gt,2D book, alongside its work for Manchester School of Art, Gatecrasher, NY Sushi and the studio's array of music clients. Here, TDR (TM)'s work with Autechre is examined via ten key releases, while the studio's involvement with Pop Will Eat Itself focuses on some twenty-eight different singles and albums. There are also expansive sections devoted to TDR (TM)'s designs for Aphex Twin, Moloko, Sun Electric and The Orb, alongside sleeve designs for R&,amp,S Records, New Atlantis, a range of Berlin-based labels and, of course, Warp Records.

EAN :9780500027356
Katalógové číslo:1392344
Rok vydania:2023
Jazyk:anglický
Počet strán:504
Väzba:Hardback
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha A to Z of The Designers Republic
77,50 €
73,63 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)