Kniha Brand Anarchy
15,50 €
14,73 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Brand Anarchy
Stephen Waddington, Steve Earl, A & C Black Publishers

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Jazyk: anglický Počet strán: 208

As the media landscape looks increasingly diverse and anarchic, individuals, organisations and governments should not waste time wondering whether they have lost control of their...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Jazyk:anglický

As the media landscape looks increasingly diverse and anarchic, individuals, organisations and governments should not waste time wondering whether they have lost control of their reputations. The simple fact is that they have never had control. The question is what they can do about it now, and what they need to consider for the future. The fragmentation of media and the rise of social media has brought brand and personal reputational risk into sharp focus like never before. Disaffected shareholders, customers and staff are voicing their opinions to a global internet audience. In a brand context it is reputation anarchy. In Brand Anarchy, Steve Earl and Stephen Waddington draw on insight from opinion-makers and shapers such as Greg Dyke, Alastair Campbell, Seth Godin, David Cushman and Philip Sheldrake to explore how reputations can be better managed and the new challenges that the future of media may bring. They investigate the response from organisations that have faced recent attacks on their reputation such as BP, Research in Motion and Toyota, to discover what it teaches us about the future of reputation. This plain-speaking, shrewd book pulls no punches. It's a survival guide for anyone concerned what others think or say about them.

Počet strán:208
Väzba:mäkká
EAN :9781408157220
Katalógové číslo :1376932

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Šieste vymieranie
17,90 €
7,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Šieste vymieranie
Elizabeth Kolbert

Na sklade

Homo sapiens extravagantne uspel na úkor iných druhov. Americká novinárka Elizabeth Kolbert prináša zásadnú knihu o budúcnosti nášho sveta a masovom vymieraní, ktorému práve...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Potrebujem tvoju lásku
9,99 €
3,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Potrebujem tvoju lásku
Katie Byron,

Na sklade

Spoločnosť a kultúra, v ktorej žijeme, nás učia, aby sme svoju hodnotu odvodzovali od lásky, súhlasu a uznania druhých. Výsledkom sú neúspešné...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Chemical Elements Compendium
18,09 €
17,19 €
Kniha Object-Oriented Ontology
14,95 €
14,20 €
Kniha Why Am I Like This?
18,95 €
18,00 €
Kniha Radical Technologies
19,95 €
18,95 €

Informácie o knihe

As the media landscape looks increasingly diverse and anarchic, individuals, organisations and governments should not waste time wondering whether they have lost control of their reputations. The simple fact is that they have never had control. The question is what they can do about it now, and what they need to consider for the future. The fragmentation of media and the rise of social media has brought brand and personal reputational risk into sharp focus like never before. Disaffected shareholders, customers and staff are voicing their opinions to a global internet audience. In a brand context it is reputation anarchy. In Brand Anarchy, Steve Earl and Stephen Waddington draw on insight from opinion-makers and shapers such as Greg Dyke, Alastair Campbell, Seth Godin, David Cushman and Philip Sheldrake to explore how reputations can be better managed and the new challenges that the future of media may bring. They investigate the response from organisations that have faced recent attacks on their reputation such as BP, Research in Motion and Toyota, to discover what it teaches us about the future of reputation. This plain-speaking, shrewd book pulls no punches. It's a survival guide for anyone concerned what others think or say about them.

EAN :9781408157220
Katalógové číslo:1376932
Jazyk:anglický
Počet strán:208
Väzba:mäkká
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Brand Anarchy
15,50 €
14,73 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)