Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age
autor neuvedený

Vypredané
Kniha Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age
68,95 €
65,50 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age
autor neuvedený

Vypredané

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2020 Jazyk: EN Počet strán: 352

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity,...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2020
Jazyk:EN

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity, complex user experiences closely interlink conception, design and technology, and integrate consistent prototyping and testing. The importance of mobile experience has grown exponentially in recent years, while interactive ads, chatbots and digital billboards are increasingly found in the real world.The interface is now the brand, and this changes the professional profile of designers. This extensively updated edition of Branded Interactions is a practical handbook for professional digital designers and those just starting out. It guides the reader through the process of digital brand design in five key phases: discovering a demographic, defining an action plan, designing an interface, delivering a quality product, and distributing the design to the marketplace.Packed with real-world examples from brands like Google, Amazon and Lego, as well as plenty of case studies, this book incorporates a wealth of design theory and diagrams to help build a solid framework for any project - incorporating brand strategy at every stage while remaining flexible to leave room for creativity.

Počet strán:352
EAN :9780500023709
Katalógové číslo :1300352

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Šálka v prachu
10,90 €
0,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Šálka v prachu
Adámy Matej

Na sklade

Vitajte v osobitom, veselom, trpkom a všetkými spôsobmi zneuctenom svete Mateja Adámyho. Knižná prvotina jedného zo spoluzakladateľov slovenskej stand up scény je nefalšovanou sondou do...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Prvá kniha o mojom tele
9,90 €
4,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Prvá kniha o mojom tele
Susan Akass,

Na sklade

Pre čitateľov od 4 rokov. Uvarte si chutnú falošnú krv, nakreslite vlastnú kostru, vyrobte model čriev v životnej veľkosti a otestujte si...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha The Practice
29,95 €
28,45 €
Kniha The Scrum Fieldbook
15,95 €
15,15 €
Kniha Playing with FIRE
21,95 €
20,85 €
Kniha Smart Women Finish Rich
19,95 €
18,95 €

Informácie o knihe

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity, complex user experiences closely interlink conception, design and technology, and integrate consistent prototyping and testing. The importance of mobile experience has grown exponentially in recent years, while interactive ads, chatbots and digital billboards are increasingly found in the real world.The interface is now the brand, and this changes the professional profile of designers. This extensively updated edition of Branded Interactions is a practical handbook for professional digital designers and those just starting out. It guides the reader through the process of digital brand design in five key phases: discovering a demographic, defining an action plan, designing an interface, delivering a quality product, and distributing the design to the marketplace.Packed with real-world examples from brands like Google, Amazon and Lego, as well as plenty of case studies, this book incorporates a wealth of design theory and diagrams to help build a solid framework for any project - incorporating brand strategy at every stage while remaining flexible to leave room for creativity.

EAN :9780500023709
Katalógové číslo:1300352
Rok vydania:2020
Jazyk:EN
Počet strán:352

dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age
68,95 €
65,50 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)