Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied
Howard Yu, PublicAffairs

U dodávateľa
Kniha Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied
10,95 €
10,40 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied
Howard Yu, PublicAffairs

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2020 Jazyk: EN Počet strán: 288

Every business faces the existential threat of competitors producing cheaper copies. Even patent filings, market dominance and financial resources can't shield them from copycats. So...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2020
Jazyk:EN

Every business faces the existential threat of competitors producing cheaper copies. Even patent filings, market dominance and financial resources can't shield them from copycats. So what can we do--and, what can we learn from companies that have endured and even prospered for centuries despite copycat competition?In a book of narrative history and practical strategy, IMD professor of management and innovation Howard Yu shows that succeeding in today's marketplace is no longer just a matter of mastering copycat tactics, companies also need to leap across knowledge disciplines, and to reimagine how a product is made or a service is delivered.This proven tactic can protect a company from being overtaken by new (and often foreign) copycat competitors. Using riveting case studies of successful leaps and tragic falls, Yu illustrates five principles to success that span a wide range of industries, countries, and eras. Learn about how P&,amp,G in the 19th century made the leap from handcrafted soaps and candles to mass production of its signature brand Ivory, leaped into the new fields of consumer psychology and advertising, then leaped again, at the risk of cannibalizing its core product, into synthetic detergents and won with Tide in 1946.Learn about how Novartis and other pharma pioneers stayed ahead by making leaps from chemistry to microbiology to genomics in drug discovery, and how forward-thinking companies, including China's largest social media app--WeChat, Tokyo-based Internet service provider Recruit Holdings, and Illinois-headquartered John Deere are leaping ahead by leveraging the emergence of ubiquitous connectivity, the inexorable rise of intelligent machines, and the rising importance of managerial creativity. Outlasting competition is difficult, doing so over decades or a century is nearly impossible--unless one leaps. Ultimately, Leap is a manifesto for how pioneering companies can endure and prosper in a world of constant change and inevitable copycats.

Počet strán:288
Väzba:mäkká
EAN :9781541758018
Katalógové číslo :1292332

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Francúzsko-slovenský slovensko-francúzsky slovník
19,90 €
7,99 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Francúzsko-slovenský slovensko-francú...
Kolektív

Na sklade

Nový slovník pre celú rodinu - základná slovná zásoba doplnená termínmi - z techniky, medicíny,...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Veselý les
3,99 €
1,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Veselý les
Kolektív autorov

Na sklade

Krásne ilustrované rozkladacie leporelo je určené deťom od 18. mesiacov. Veselé obrázky sprevádzajú deti pri poznávaní prvých slovíčok a zvieratiek z lesa....

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Super Attractor
17,95 €
17,05 €
Kniha The Ultimate Digital Marketing Book
21,95 €
20,85 €
Kniha How I Built This
14,50 €
13,78 €
Kniha Girlboss Workbook
11,99 €
11,39 €

Informácie o knihe

Every business faces the existential threat of competitors producing cheaper copies. Even patent filings, market dominance and financial resources can't shield them from copycats. So what can we do--and, what can we learn from companies that have endured and even prospered for centuries despite copycat competition?In a book of narrative history and practical strategy, IMD professor of management and innovation Howard Yu shows that succeeding in today's marketplace is no longer just a matter of mastering copycat tactics, companies also need to leap across knowledge disciplines, and to reimagine how a product is made or a service is delivered.This proven tactic can protect a company from being overtaken by new (and often foreign) copycat competitors. Using riveting case studies of successful leaps and tragic falls, Yu illustrates five principles to success that span a wide range of industries, countries, and eras. Learn about how P&,amp,G in the 19th century made the leap from handcrafted soaps and candles to mass production of its signature brand Ivory, leaped into the new fields of consumer psychology and advertising, then leaped again, at the risk of cannibalizing its core product, into synthetic detergents and won with Tide in 1946.Learn about how Novartis and other pharma pioneers stayed ahead by making leaps from chemistry to microbiology to genomics in drug discovery, and how forward-thinking companies, including China's largest social media app--WeChat, Tokyo-based Internet service provider Recruit Holdings, and Illinois-headquartered John Deere are leaping ahead by leveraging the emergence of ubiquitous connectivity, the inexorable rise of intelligent machines, and the rising importance of managerial creativity. Outlasting competition is difficult, doing so over decades or a century is nearly impossible--unless one leaps. Ultimately, Leap is a manifesto for how pioneering companies can endure and prosper in a world of constant change and inevitable copycats.

EAN :9781541758018
Katalógové číslo:1292332
Rok vydania:2020
Jazyk:EN
Počet strán:288
Väzba:mäkká
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied
10,95 €
10,40 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)