Kniha Mixed Signals
18,50 €
17,58 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Mixed Signals
Uri Gneezy, Yale University Press

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2024 Jazyk: anglický Počet strán: 320

An informative and entertaining account of how actions send signals that shape behaviors and how to design better incentives for better results in our life,...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2024
Jazyk:anglický

An informative and entertaining account of how actions send signals that shape behaviors and how to design better incentives for better results in our life, our work, and our world &,nbsp,“Getting [an] incentives balance right can be complicated. But Gneezy hopes his book provides insights that help people feel prepared to take on the concept and design better incentives.”—Financial Times &,nbsp,“If you think you understand how incentives work, think again. A pioneering behavioral economist reveals how we can create reward systems that minimize unintended consequences and maximize happiness, health, wealth, and success.”—Adam Grant, Granted (blog) &,nbsp, Incentives send powerful signals that aim to influence behavior.But often there is a conflict between what we say and what we do in response to these incentives. The result: mixed signals. &,nbsp, Consider the CEO who urges teamwork but designs incentives for individual success, who invites innovation but punishes failure, who emphasizes quality but pays for quantity.Employing real-world scenarios just like this to illustrate this everyday phenomenon, behavioral economist Uri Gneezy explains why incentives often fail and demonstrates how the right incentives can change behavior by aligning with signals for better results. &,nbsp, Drawing on behavioral economics, game theory, psychology, and fieldwork, Gneezy outlines how to be incentive smart, designing rewards that are simple and effective. He highlights how the right combination of economic and psychological incentives can encourage people to drive more fuel-efficient cars, be more innovative at work, and even get to the gym.“Incentives send a signal,” Gneezy writes, “and your objective is to make sure this signal is aligned with your goals.”

Počet strán:320
Väzba:Paperback / softback
EAN :9780300276749
Katalógové číslo :1437560

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha O líške a bocianovi a ďalšie Ezopove bájky
12,90 €
6,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

O líške a bocianovi a ďalšie Ezopove ...
Primusová Hana

Na sklade

Ezopove bájky už niekoľko tisícročí učia rozlišovať dobro od zla. V jeho dávnych príbehoch, kde namiesto ľudí vystupujú zvieratká sa skrýva mnoho nevyčerpateľnej múdrosti. Táto...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Slávik v hrsti
14,90 €
4,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Slávik v hrsti
Youngová Samantha

Na sklade

Kedysi bola Skylar Finchová speváčkou úspešnej poprockovej kapely. Sláva ju však neurobila šťastnou. Roky života v klamstve vyvrcholili rodinnou tragédiou a Skylar zmizla z očí...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha The World Atlas of Coffee
32,95 €
31,30 €
Kniha The Smile Stealers
25,95 €
24,65 €
Kniha Motorcycles. 40th Ed.
27,50 €
26,13 €
Kniha The Laws of Connection
21,95 €
20,85 €

Informácie o knihe

An informative and entertaining account of how actions send signals that shape behaviors and how to design better incentives for better results in our life, our work, and our world &,nbsp,“Getting [an] incentives balance right can be complicated. But Gneezy hopes his book provides insights that help people feel prepared to take on the concept and design better incentives.”—Financial Times &,nbsp,“If you think you understand how incentives work, think again. A pioneering behavioral economist reveals how we can create reward systems that minimize unintended consequences and maximize happiness, health, wealth, and success.”—Adam Grant, Granted (blog) &,nbsp, Incentives send powerful signals that aim to influence behavior.But often there is a conflict between what we say and what we do in response to these incentives. The result: mixed signals. &,nbsp, Consider the CEO who urges teamwork but designs incentives for individual success, who invites innovation but punishes failure, who emphasizes quality but pays for quantity.Employing real-world scenarios just like this to illustrate this everyday phenomenon, behavioral economist Uri Gneezy explains why incentives often fail and demonstrates how the right incentives can change behavior by aligning with signals for better results. &,nbsp, Drawing on behavioral economics, game theory, psychology, and fieldwork, Gneezy outlines how to be incentive smart, designing rewards that are simple and effective. He highlights how the right combination of economic and psychological incentives can encourage people to drive more fuel-efficient cars, be more innovative at work, and even get to the gym.“Incentives send a signal,” Gneezy writes, “and your objective is to make sure this signal is aligned with your goals.”

EAN :9780300276749
Katalógové číslo:1437560
Rok vydania:2024
Jazyk:anglický
Počet strán:320
Väzba:Paperback / softback
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Mixed Signals
18,50 €
17,58 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)