Ogilvy on Advertising in the Digital Age
autor neuvedený

U dodávateľa
Kniha Ogilvy on Advertising in the Digital Age
37,50 €
35,63 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Ogilvy on Advertising in the Digital Age
autor neuvedený

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2017 Jazyk: EN Počet strán: 288

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2017
Jazyk:EN

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook.Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in this sequel, Miles Young brings the same erudite scrutiny to advertising in the digital age as he examines the challenges that agencies and their clients have faced with the arrival of 'digital'. He demonstrates how to respond astutely and successfully to the myriad possibilities the digital world has to offer. The book is comprehensive in its reach, touching on all areas, from brand response to social media, pervasive creativity, smart content and good storytelling, to cautions about the power of big data, and what we can learn from the latest neuroscience findings and emerging markets.Backed up by sound research and an illustrious career working out of offices in the UK, US and Hong Kong, Young cuts through the 'noise' surrounding digital to outline some essential truths and offer sound practical advice.

Počet strán:288
EAN :9781847960870
Katalógové číslo :1298299

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha O líške a bocianovi a ďalšie Ezopove bájky
12,90 €
6,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

O líške a bocianovi a ďalšie Ezopove ...
Primusová Hana

Na sklade

Ezopove bájky už niekoľko tisícročí učia rozlišovať dobro od zla. V jeho dávnych príbehoch, kde namiesto ľudí vystupujú zvieratká sa skrýva mnoho nevyčerpateľnej múdrosti. Táto...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Motivačné aktivity lenivej mamy - Prečo sú rodičia lepší než kreatívno-vzdelávacie centrá
12,90 €
3,50 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Motivačné aktivity lenivej mamy - Pre...
Bykovová Anna

Na sklade

V tejto knihe Anna Bykovová, pedagogička, psychologička a autorka bestselleru Samostatné dieťa alebo Ako sa stať lenivou mamou, ponúka svoj pohľad na otázky rozvíjania detí....

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Chemical Elements Compendium
18,09 €
17,19 €
Kniha The Science of Hate
13,95 €
13,25 €
Kniha Becoming Steve Jobs
15,50 €
14,73 €
Kniha Flights of Fancy
16,95 €
16,10 €
Kniha How to Be Human
13,95 €
13,25 €

Informácie o knihe

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook.Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in this sequel, Miles Young brings the same erudite scrutiny to advertising in the digital age as he examines the challenges that agencies and their clients have faced with the arrival of 'digital'. He demonstrates how to respond astutely and successfully to the myriad possibilities the digital world has to offer. The book is comprehensive in its reach, touching on all areas, from brand response to social media, pervasive creativity, smart content and good storytelling, to cautions about the power of big data, and what we can learn from the latest neuroscience findings and emerging markets.Backed up by sound research and an illustrious career working out of offices in the UK, US and Hong Kong, Young cuts through the 'noise' surrounding digital to outline some essential truths and offer sound practical advice.

EAN :9781847960870
Katalógové číslo:1298299
Rok vydania:2017
Jazyk:EN
Počet strán:288
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Ogilvy on Advertising in the Digital Age
37,50 €
35,63 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)