Universal Principles of Branding
Mark Kingsley, Quarto Publishing Group USA Inc

U dodávateľa
Kniha Universal Principles of Branding
36,50 €
34,68 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Universal Principles of Branding
Mark Kingsley, Quarto Publishing Group USA Inc

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2023 Jazyk: anglický Počet strán: 216

Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding today. *Winner of the 2023 American Graphic...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2023
Jazyk:anglický

Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding today. *Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*Richly illustrated&,nbsp,and&,nbsp,easy to navigate, this comprehensive reference pairs&,nbsp,clear one-page explanations&,nbsp,of each&,nbsp,principle&,nbsp,with&,nbsp,visual examples&,nbsp,of it applied in practice on the facing page. By considering these concepts and examples, you can learn to make more informed, and ultimately better, branding decisions.Featured&,nbsp,principles are as diverse as:&,nbsp,AuthenticitySocial ResponsibilityWorld BuildingGatekeepersRituals and routineEach principle is presented in a two-page format. The left-hand page contains a succinct definition, a full description of the principle, examples of its use, and guidelines for use. Sidenotes appear to the right of the text, and provide elaborations and references.The right-hand page contains visual examples and related graphics to support a deeper understanding of the principle. The titles in the Rockport Universal series offer comprehensive and authoritative information and edifying and inspiring visual examples on multidisciplinary subjects for designers, architects, engineers, students, and anyone who is interested in expanding and enriching their design knowledge.

Počet strán:216
Väzba:Hardback
EAN :9780760378205
Katalógové číslo :1420859

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Izrael Palestína Krátka história
18,33 €
9,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Izrael Palestína Krátka história
Jaroslav Franek

Na sklade

Kniha je venovaná problematike vzťahov medzi Izraelom a jeho susedmi. Prináša prehľad vojnových konfliktov medzi Izraelom a arabskými štátmi ako aj palestínskymi teroristickými organizáciami. Zaoberá...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha LEGO® Disney Princezná Tajomná záhrada
16,49 €
7,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

LEGO® Disney Princezná Tajomná záhrada
kolektiv

Na sklade

Pre deti od 5 rokov. 1) Postav minisúpravu priloženú k tejto knihe. 2) Umiestni minisúpravu na trojrozmernú hraciu plochu. 3) Pridaj...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Stratená m(ÓDA)/Lost m(ODE)
19,95 €
18,95 €
Kniha Prevádzači
24,90 €
23,66 €
Kniha Vlna 68-84 / Wave 68-84
24,90 €
23,66 €

Informácie o knihe

Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding today. *Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*Richly illustrated&,nbsp,and&,nbsp,easy to navigate, this comprehensive reference pairs&,nbsp,clear one-page explanations&,nbsp,of each&,nbsp,principle&,nbsp,with&,nbsp,visual examples&,nbsp,of it applied in practice on the facing page. By considering these concepts and examples, you can learn to make more informed, and ultimately better, branding decisions.Featured&,nbsp,principles are as diverse as:&,nbsp,AuthenticitySocial ResponsibilityWorld BuildingGatekeepersRituals and routineEach principle is presented in a two-page format. The left-hand page contains a succinct definition, a full description of the principle, examples of its use, and guidelines for use. Sidenotes appear to the right of the text, and provide elaborations and references.The right-hand page contains visual examples and related graphics to support a deeper understanding of the principle. The titles in the Rockport Universal series offer comprehensive and authoritative information and edifying and inspiring visual examples on multidisciplinary subjects for designers, architects, engineers, students, and anyone who is interested in expanding and enriching their design knowledge.

EAN :9780760378205
Katalógové číslo:1420859
Rok vydania:2023
Jazyk:anglický
Počet strán:216
Väzba:Hardback
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Universal Principles of Branding
36,50 €
34,68 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)