Informácie o knihe
At trade fairs companies compete for attention of the visitors, ideally corporate identity and corporate design needs to be linked together. The build-up of an enterprise in miniature, which always consists of dealing with limited space and budget, is a true challenge for any designer of temporary architecture. It is imperative to merge the architectural with the communicative elements and thereby not only create a stage for a spectacular performance, but also a framework to present the fair team in a way that leaves the visitor with an enduring impression. Therefore architectural eye-catcher are used as well as mediums which activate all senses. The volume presents around 70 chosen projects of the last fair years all around the world.
| EAN : | 9783938780626 |
| Katalógové číslo: | 1375203 |
| |
| Jazyk: | anglický |
| Počet strán: | 336 |
| Väzba: | tvrdá |
| |
| |
Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach
Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od
internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.
- titul je skladom
- posledné kusy
- momentálne nedostupný
- Banská Bystrica - OD Prior
- Bratislava - Obchodná 62
- Bratislava - OC Danubia
- Bratislava - OC RETRO
- Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
- Košice - Železničná stanica
- Liptovský Mikuláš - OC Centrál
- Martin - Ulica 29. augusta 5
- Nitra - OD Prior
- Partizánske - OD Prior
- Piešťany - OD Prior
- Považská Bystrica - OD Prior
- Prievidza - OD Prior
- Trenčín - OD Prior
- Trenčín - OC Južanka
- Trnava - OD Coop Jednota
- Zvolen - OD Prior
- Žiar nad Hronom - OD Prior