For the Culture
Marcus Collins, Pan Macmillan

U dodávateľa
Kniha For the Culture
15,95 €
15,15 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

For the Culture
Marcus Collins, Pan Macmillan

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2024 Jazyk: anglický Počet strán: 320

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover how you can harness the most powerful vehicle for influencing behaviour: true cultural engagement. 'Compelling...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2024
Jazyk:anglický

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover how you can harness the most powerful vehicle for influencing behaviour: true cultural engagement. 'Compelling and vivid' – Robert Cialdini, author of Pre-SuasionWe all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing.In For the Culture, Marcus Collins argues that to inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture. With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer – including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds – he shows how you can do the same.Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence. 'Some people seem to intuitively ‘get it.’ Most do not. Collins articulates ‘it’ for the rest of us and provides not just an understanding, but a guide for how to actually engage and influence culture' – Steve Huffman, co-founder and CEO, Reddit

Počet strán:320
Väzba:Paperback / softback
EAN :9781035020034
Katalógové číslo :1410452

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Listy zo Champagne
18,90 €
12,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Listy zo Champagne
MacIntosh Kate

Na sklade

Zdrvená rozvodom, Natalie Taylorová uteká zo Chicaga do Paríža. V jednom zo stánkov bukinistov na brehu Seiny nájde zbierku publikovaných listov Barbe-Nicole Clicquotovej, adresovaných pravnučke....

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Kniha príbehov dobrej zvesti
15,90 €
7,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Kniha príbehov dobrej zvesti
Richie Laura

Na sklade

Ježišovo dobré dielo sa neskončilo, keď sa Syn vrátil k Otcovi – prišiel Boží Duch a pokračoval v našej záchrane. Ježišovo dobré...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Badvertising
25,95 €
24,65 €
Kniha Dancing on Ropes
20,95 €
19,90 €
Kniha The Future in Minutes
14,50 €
13,78 €
Kniha Histories of Nations
12,95 €
12,30 €

Informácie o knihe

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover how you can harness the most powerful vehicle for influencing behaviour: true cultural engagement. 'Compelling and vivid' – Robert Cialdini, author of Pre-SuasionWe all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing.In For the Culture, Marcus Collins argues that to inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture. With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer – including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds – he shows how you can do the same.Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence. 'Some people seem to intuitively ‘get it.’ Most do not. Collins articulates ‘it’ for the rest of us and provides not just an understanding, but a guide for how to actually engage and influence culture' – Steve Huffman, co-founder and CEO, Reddit

EAN :9781035020034
Katalógové číslo:1410452
Rok vydania:2024
Jazyk:anglický
Počet strán:320
Väzba:Paperback / softback
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha For the Culture
15,95 €
15,15 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)