Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi
Andrej Sizov, Jim Mathers

Vypredané
Kniha Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi
24,00 €
22,80 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi
Andrej Sizov, Jim Mathers

Vypredané

Vydavateľstvo: GROW-UP Publishing, s.r.o.
Rok vydania: 2018 Jazyk: slovenský Počet strán: 186

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:GROW-UP Publishing, s.r.o.
Rok vydania:2018
Jazyk:slovenský

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne? V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami. V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja. Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil. Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia: Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...). Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov. Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene. Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu. Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali! Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt. Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou

Počet strán:186
Väzba:Pevná bez přebalu lesklá
Rozmer:160x235 mm
Hmotnosť:392 g
EAN :9788097213725
Katalógové číslo :1247112

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Čo sa deje - V lese
6,99 €
6,64 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Čo sa deje - V lese
autor neuvedený

Na sklade

Lesom sa šíri tajomná novina. Zajačík Emil hopka po lese a láka zvieratká na lesnú čistinku, kde sa deje niečo úžasne. Veselý príbeh zoznamuje deti...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Dobrá milenka
14,90 €
14,16 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Dobrá milenka
Jana Müllerová

Na sklade

Jana je mladá, krásna a talentovaná novinárka. Má však jeden veľký problém – priveľa pije. Raz večer stretne svojho osudového muža –...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Žiť dlho, žiť zanietene
5,99 €
3,95 €
Kniha Dvanásť a pol
10,99 €
3,95 €
Kniha Slová na rozlúčku
9,99 €
3,95 €
Kniha Vitajte v osobnej kríze
10,99 €
3,95 €

Informácie o knihe

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne? V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami. V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja. Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil. Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia: Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...). Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov. Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene. Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu. Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali! Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt. Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou

EAN :9788097213725
Katalógové číslo:1247112
Rok vydania:2018
Jazyk:slovenský
Počet strán:186
Väzba:Pevná bez přebalu lesklá
Rozmer:160x235 mm
Hmotnosť:392 g

dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi
24,00 €
22,80 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)