Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
David Meerman Scott

Vypredané
Kniha Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
18,99 €
18,04 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
David Meerman Scott

Vypredané

Vydavateľstvo: Eastone
Rok vydania: 2015 Jazyk: slovenský Počet strán: 264

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Eastone
Rok vydania:2015
Jazyk:slovenský

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti. V knihe Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sa dozviete: - prečo dochádza k zotieraniu hraníc medzi oddeleniami predaja, marketingu, reklamy a zákazníckeho servisu – a ako tento trend využiť vo svoj prospech, - ako efektívne využívať neobmedzené možnosti internetu a údaje z firemných informačných systémov v oblastiach predaja a služieb zákazníkom - akými zmenami prechádzali v posledných rokoch vaši zákazníci – či už tí potenciálni, alebo existujúci, - ako zákazníkov zapájať do procesov predaja, či dokonca do vývoja nových produktov a služieb, - aké sú zastaralé zvyklosti predajcov a prečo už nie sú efektívne, - ako vytvárať a šíriť hodnoverné príbehy, pútavé videá, blogy či akýkoľvek iný typ online obsahu – a ako ich využívať pri predaji vlastných produktov či služieb, - prečo sú pre firmy a ich zákazníkov dôležité rýchle a adekvátne reakcie na sociálnych sieťach, a ako ich tvoriť, - aké sú dlhoročné mýty o poskytovaní zákazníckeho servisu a čím ich nahradiť, - ako zavádzať efektívne stratégie riadenia zákazníckeho servisu tak, aby podporovali predaj a privádzali zákazníka bez nátlaku k rozhodnutiu o nákupe, - ako si správne vybrať zo širokej škály dostupných technologických a internetových možností tie, ktoré pomáhajú navrhovať a riadiť „vlastné kampane“ na podporu predaja svojpomocne, bez účasti agentúr, - a ako vďaka všetkému spomenutému dosahovať skvelé výsledky nielen v obchode, ale aj všeobecne v riadení firmy či v podnikaní

Počet strán:264
Väzba:Pevná s přebalem lesklá
Rozmer:165x233 mm
Hmotnosť:487 g
EAN :9788081092701
Katalógové číslo :1148418

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Vianočný zázrak
19,90 €
12,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Vianočný zázrak
Morganová Sarah

Na sklade

Pre okolitý svet Imogen pôsobí ako marketingová kráľovná. Kolegovia nevedia, že zatiaľ čo jej obraz ctižiadostivej profesionálky je pravý, prí-behy zo šťastného detstva sú vymyslené,...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Zatemnenie
14,95 €
4,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Zatemnenie
Michael Ondaatje

Na sklade

Známy kanadsko-srílanský spisovateľ, ktorý sa preslávil najmä románom Anglický pacient, sa vo svojej novej knihe vracia do čias krátko po druhej svetovej vojne. Rodičia štrnásťročného...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Umenie podnikať
29,90 €
28,41 €
Kniha Dve stránky vodcovstva
15,99 €
15,19 €
Kniha Toto je marketing
15,99 €
15,19 €

Informácie o knihe

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti. V knihe Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sa dozviete: - prečo dochádza k zotieraniu hraníc medzi oddeleniami predaja, marketingu, reklamy a zákazníckeho servisu – a ako tento trend využiť vo svoj prospech, - ako efektívne využívať neobmedzené možnosti internetu a údaje z firemných informačných systémov v oblastiach predaja a služieb zákazníkom - akými zmenami prechádzali v posledných rokoch vaši zákazníci – či už tí potenciálni, alebo existujúci, - ako zákazníkov zapájať do procesov predaja, či dokonca do vývoja nových produktov a služieb, - aké sú zastaralé zvyklosti predajcov a prečo už nie sú efektívne, - ako vytvárať a šíriť hodnoverné príbehy, pútavé videá, blogy či akýkoľvek iný typ online obsahu – a ako ich využívať pri predaji vlastných produktov či služieb, - prečo sú pre firmy a ich zákazníkov dôležité rýchle a adekvátne reakcie na sociálnych sieťach, a ako ich tvoriť, - aké sú dlhoročné mýty o poskytovaní zákazníckeho servisu a čím ich nahradiť, - ako zavádzať efektívne stratégie riadenia zákazníckeho servisu tak, aby podporovali predaj a privádzali zákazníka bez nátlaku k rozhodnutiu o nákupe, - ako si správne vybrať zo širokej škály dostupných technologických a internetových možností tie, ktoré pomáhajú navrhovať a riadiť „vlastné kampane“ na podporu predaja svojpomocne, bez účasti agentúr, - a ako vďaka všetkému spomenutému dosahovať skvelé výsledky nielen v obchode, ale aj všeobecne v riadení firmy či v podnikaní

EAN :9788081092701
Katalógové číslo:1148418
Rok vydania:2015
Jazyk:slovenský
Počet strán:264
Väzba:Pevná s přebalem lesklá
Rozmer:165x233 mm
Hmotnosť:487 g

dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
18,99 €
18,04 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)