Marketing
Jaroslav Kita

Na sklade
Kniha Marketing
19,90 €
18,51 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Marketing
Jaroslav Kita

Na sklade

Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
Rok vydania: 2017 Jazyk: slovenský Počet strán: 424

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...

Vydavateľstvo:Wolters Kluwer
Rok vydania:2017
Jazyk:slovenský

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontexte vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

Počet strán:424
Väzba:pevná väzba
Rozmer:170x240 mm
Hmotnosť:840 g
EAN :9788081685507
Katalógové číslo :1212533
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Snehulienka Ariel (Moje prvé čítanie)
6,80 €
3,50 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Snehulienka Ariel (Moje prvé čítanie)
autor neuvedený

Na sklade

Poďte s nami do kúzelného sveta rozprávok spoločnosti Disney! V tejto knihe nájdete dve z nich. Prvý príbeh je o Snehulienke a siedmych trpaslíkoch....

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Šlabikár šťastia 2 - Sebapoznanie, súvislosti, sebapremena
10,99 €
6,99 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Šlabikár šťastia 2 - Sebapoznanie, sú...
Baričák Pavel Hirax

Na sklade

Druhý diel Hiraxovho Šlabikára šťastia sa zameriava na sebapozorovanie ako spôsob spoznania a čistenia sa, vnímanie súvislostí pri veciach, ktoré sa nám neustále opakujú, začatie...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Dvakrát meraj
15,99 €
3,99 €
Kniha Sila jednoduchosti
15,99 €
3,99 €
Kniha Manažment
14,20 €
13,49 €

Informácie o knihe

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontexte vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

EAN :9788081685507
Katalógové číslo:1212533
Rok vydania:2017
Jazyk:slovenský
Počet strán:424
Väzba:pevná väzba
Rozmer:170x240 mm
Hmotnosť:840 g
Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Marketing
19,90 €
18,51 € Odporúčaná cena knihy