Principles of Logo Design
George Bokhua, Rockport Publishers

U dodávateľa
Kniha Principles of Logo Design
36,95 €
35,10 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Principles of Logo Design
George Bokhua, Rockport Publishers

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2022 Jazyk: anglický Počet strán: 224

Learn to design simple, powerful, and timeless logos. When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo,...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2022
Jazyk:anglický

Learn to design simple, powerful, and timeless logos. When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated-a logo that comprises simple shapes can communicate a stronger message than a complex one, leaving a lasting impression in a viewer's mind.In Principles of Logo Design, noted logo designer George Bokhua shares his process for creating logotypes that will stand the test of time. Applying the enduring principles of classic texts on grid systems by Josef Muller-Brockmann and on form and design by Wucius Wong, Bokhua elaborates on his popular online classes, demonstrating in detail how to maximize communicationwith minimal information to create logos using, simple, monochromatic shapes. This comprehensive volume includes: How to apply a strong, simple, and minimal design aesthetic to logo designWhy gridding is important, and understanding the golden ratio and when to use itHow to sketch and refine logos through tracing, then grid and execute a mark in Adobe IllustratorFine-tuning techniques to ensure visual integrity Knowing how to design a great logo is a core skill for any graphic designer.Principles of Logo Design helps designers at all levels of skill and experience conceive, develop, and create logos that are not only pleasing to the eye but evoke a sense of perfection.

Počet strán:224
Väzba:tvrdá
EAN :9780760376515
Katalógové číslo :1365029

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Po stopách legendárneho Doda
7,49 €
3,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Po stopách legendárneho Doda
Wolf Tony

Na sklade

Pre čitateľov od 6 rokov. Tomáš a Terezka, dvaja nerozluční priatelia, sa jedného dňa vyberú na veľkú dobrodružnú cestu po Južnom mori. V náhlej búrke...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Opica Škorica znova čaruje
18,90 €
12,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Opica Škorica znova čaruje
Stoličný Peter

Na sklade

Obľúbená opica Škorica je opäť tu! Nezbedná opička, ktorú máte tak radi, už po štvrtý raz vyskočila z rozprávkovej knižky, aby vás pobavila ďalšími...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Stratená m(ÓDA)/Lost m(ODE)
19,95 €
18,95 €
Kniha Backstage Talks 5
18,00 €
17,10 €
Kniha Vlna 68-84 / Wave 68-84
24,90 €
23,66 €
Kniha Prevádzači
24,90 €
23,66 €

Informácie o knihe

Learn to design simple, powerful, and timeless logos. When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated-a logo that comprises simple shapes can communicate a stronger message than a complex one, leaving a lasting impression in a viewer's mind.In Principles of Logo Design, noted logo designer George Bokhua shares his process for creating logotypes that will stand the test of time. Applying the enduring principles of classic texts on grid systems by Josef Muller-Brockmann and on form and design by Wucius Wong, Bokhua elaborates on his popular online classes, demonstrating in detail how to maximize communicationwith minimal information to create logos using, simple, monochromatic shapes. This comprehensive volume includes: How to apply a strong, simple, and minimal design aesthetic to logo designWhy gridding is important, and understanding the golden ratio and when to use itHow to sketch and refine logos through tracing, then grid and execute a mark in Adobe IllustratorFine-tuning techniques to ensure visual integrity Knowing how to design a great logo is a core skill for any graphic designer.Principles of Logo Design helps designers at all levels of skill and experience conceive, develop, and create logos that are not only pleasing to the eye but evoke a sense of perfection.

EAN :9780760376515
Katalógové číslo:1365029
Rok vydania:2022
Jazyk:anglický
Počet strán:224
Väzba:tvrdá
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Principles of Logo Design
36,95 €
35,10 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)